Czy warto inwestować w upominki firmowe?

Selfie stick - artykuły promocyjneProwadzenie własnej firmy wiąże się z wieloma drobnymi gestami, o których warto pamiętać. Jednym z takich niewielkich gestów, który pomaga w tworzeniu opinii o firmie jest obdarowywanie gości drobnymi upominkami. Spróbuj sobie przypomnieć sytuację, w której Ty, postrzegany jako potencjalny klient, zostałeś obdarowany niewielkim upominkiem – chociażby kalendarzem lub stylowym portfelem. Czy wpłynęło to na Twoje postrzeganie tej firmy? Z całą pewnością tak. Warto więc sprawić, by i Twoją firmę kojarzono z tym, że dbasz o szczegóły i nie zapominasz o takich drobiazgach jak gadżety reklamowe.

Co najlepiej sprawdzi się w roli artykułów promocyjnych? Bardzo często są to więc drobiazgi w postaci kubków czy notesów. Dużą popularnością cieszy się również odzież promocyjna – koszulki, bluzy z kapturem, kurtki, kamizelki, czapki oraz rękawiczki. Pamiętaj, że dużo zależy też od tego, z jakimi klientami pracujesz i jak wyglądają Wasze biznesowe relacje.

Czasami o wiele lepiej jest zainwestować w artykuły promocyjne nieco więcej – szczególnie wtedy, gdy Twoja firma często prowadzi poważne rozmowy z przedstawicielami innych firm, a pracownicy wysyłani są w delegacje. W takim wypadku kubek nie zostanie pozytywnie odebrany. O wiele lepiej sprawdzą się za to nieco bardziej biznesowe upominki. Jakie artykuły promocyjne mogą się wtedy przydać? Bardzo dobrze sprawdzą się torby na laptopy, teczki, torby na dokumenty.

Dobrym pomysłem będzie również podarowanie klientom nieco bardziej osobistej rzeczy – krawat czy spinki do mankietów są niewątpliwie bardziej osobistym elementem garderoby a przy tym pozostają niezwykle funkcjonalne. Warto zadbać o to, by upominki firmowe były eleganckie – jeśli portfele i paski to raczej skórzane i eleganckie, jeśli torby i teczki to raczej w stonowanych barwach a nie krzykliwe i zanadto rzucające się w oczy. Pamiętaj też o tym, że artykuły promocyjne przeznaczone dla klientów biznesowych powinny być artykułami o wysokiej jakości, w przeciwnym razie mogą one raczej zadziałać na Twoją szkodę niż rozreklamować Twoją firmę.

Czy warto więc zainwestować w drobne i te nieco poważniejsze upominki firmowe? Zdecydowanie tak! Odpowiednio dobrane i spersonalizowane artykuły promocyjne przyczynią się do tworzenia więzi między Tobą a potencjalnym klientem, pozwolą zapamiętać firmę i sprawią, że klient będzie odbierał ją pozytywnie. Warto więc zainwestować w nie a inwestycję taką potraktować jako inwestycję w reklamę, która za jakiś czas się zwróci. I to z nawiązką.

Artykuły promocyjne można znaleźć w ofercie sklepu http://www.sklep.pozorski.info.

0.00 średnia ocena (0% wynik) - 0 głosów